Pages


Assalamualaikum.....



Ni antara yang hot & mendapat permintaan tinggi; menjadi idaman mereka² yang nak slim (termasuk aku).
·         Herblax/Alfalfa
·         Lecithin/OmegaGuard
·         Cinch/ESP

Pasai apa?
Unlike certain product in market yang ONLY flush sisa² kotoran dari kolon, combination item kat atas ni bertindak dengan cara 3B (Bakar, Buang, Bina). Proses ni adalah satu cycle yang menyokong antara satu sama lain. Jom kita semak 3 B's ni:

Bakar
Proses yang mana membantu memecah lemak pemakanan dalam darah ke zarah yang lebih kecil supaya lebih cenderung dimetabolismakan senagai tenaga berbanding disimpan di dalam tisu, so pengurangan 'spare tyre' berlaku disini!

Buang
Ni proses detox supaya toksin diangkut keluar si samping membersihkan kerak² kat dalam kolon. Kolon yang bersih membantu penyerapan nutrien manakala pembuangan toksin akan mengurangkan keasidan badan. Harus diketahui bahawa badan yang berasid menjadi kegemaran lemak untuk menempel di dalam badan.

Bina
Ketumpatan otot harus kita jaga time diet sebabnya otot yang mantap menggalakkan pembakaran kalori. Mantap kat sini bukanlah sampai macam body builder tu ye anak². Kemantapan otot ini dipandu dengan pengambilan protein yang mencukupi. Kat dalam Cinch ada Leucine, iaitu salah asid amino yang membantu memelihara otot semasa proses diet ni. So takdelah nanti badan geleber je walaupun dah slim.
3 B's ini mengurangkan risiko diet yoyo. Korang tau tak diet yoyo ni macamana? Hilang 5 kg, lepas tu gain 10 kg pastu hilang 4 kg, gain 6 kg....lebih kurang gitulah.
Ramai yang dah berjaya slim dengan produk² kat atas ni...idaklah turunnya sampai 20kg sebulan, tapi penurunannya konsisten dah tu badan tak rasa letih time diet ni; stress pun kurang. Jadi slimming proses tu lebih relax.
Ni aku ada satu petua; kalau amalkan mesti mengancam hasilnya;
Product + Consistency + Discipline + (Calorie Intake < Calorie Burn) = Slim Da Bomb

0 Komen:

Post a Comment