Pages

Assalamualaikum.....



Terus terang cakap....Inilah yang selalu merosakkan diet aku!



Si 'SQUEESHIE' once dah start makan memang susah nak stop, nak pulak orang macam aku yang suka makan ni kan... Ramai yang tak tau squeeshie ni lagi tapi kat instagram glamer dah.
Squeeshie ni adalah kombinasi soft & crispy cookies bersama chocolate, topped dengan marshmallow & salted caramel sauce. Marshmallow tu bila kena dengan caramel sauce, haiyo nikmat sungguh. Ayark meleleh sudah ayaq liuq!


Nampak macam mahal kan tapi sebenarnya harganya berpatutan tau. Yang normal size = RM15, yang baby size pulak RM6 je. Yang big size tu boleh makan 2 - 3 orang tau.
Kalau area Kg Pandan, Desa Pandan, Pandan Indah & kawasan sekitarnya aku ada buat COD Area KLCC & Ampang Park COD on weekdays aje. So sape nak order boleh calling², SMS ataupun WhatsApp aku ye.


Then rajin² la jenguk & follow http://instagram.com/chanteklicious, kat sana ada macam² dessert untuk satisfy korang punya craving...cheese cake, chocolate and soon insyaAllah frozen food untuk orang² yang suka makan tapi malas masak macam aku he he he he.

1 Komen:

Anonymous said...

sedapppnyee.. nk mntk resepi blh?? ^^

Post a Comment